Wednesday, 4 January 2012

Fisrt Day At School Tak Dapat Duit Blanjer :3


Korunk2 , hows school ? okay ? huhu . .

Aku form 1 dah :'3 ( 2012 )

Aku mule dah menggeletar 1 badan takot ! takut nak masuk smk :3 Masa kat depan pagar SMK too terserenpak mamad tak kool muke dah berseri-seri dah walaupon takut ! Okay2 . . Lagu SMK too sedap woo !! Betol . . Bess au , Ader Akak2 kiutnyanyi at atas stage . . Suare ? Perhh ! Tak merduu kot , tapi sedap suare . .

Psst ! Korunk2 , tau tak . .  tandas kat SMK too sume tak berpintoo , whahahah !!! ganas tul lar , Shh ! Ini rahsie eh ? huhu , SMK mner aq tak boleh nak bagitau . . KNPER ?? Yela , aq kan da citer bende burok pasal SMK too . . Nanti malu lar kot guru besa SMK too , ah satu lagi , mase gi daftar aq dlu too , meje2 dyer sume uniq dipenuhi ngan contengan kreativ ! betol aq cakap . .

Aku nie jenis tak berape nak buat ceriter sangat hehe tapi kat sekolah kemain lagi POT PET POT PET ! Hahaha . . So , korunk yang tahun ni UPSR / PMR /SPM too aq ucap kan GUD LUCK LAH ! DO THE BEST KAY ? ^_^

Ok bubye !

As salam . .

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !
Tolong jup boleh ?
Komen .. Tak kisah kejadah ape pon komen je :3
Piece ~